Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, June 10, 2010

Fund Raising Green Hopes Eco Warriors

And we are the Eco Warriors..

From Left: Datuk Ahmad (back)
Front Left: Hajar, Hani, Datin Rossiti, Johan, Husna, Me,
Rda, Adib's Friend, Syarina, Syafarina and Adib

Teruja giler mahu menyertai Fund Raising hosted by Green Hopes Eco Warriors (Datin Rossiti and family pada 5 Jun 2010. Well done guys n also a big thanks give us chance to joined this really beautiful and wonderful program. N we ols really enjoyed it.. Kutipan jualan toys dan buku berjumlah RM2002.00 is awesome untuk disumbangkan kepada Zoo Negara. N I really think that it more than worth to do it.

Hati begitu mendapat kepuasan lebih dari apa yang saya lakukan di pejabat. Bekerja dibayar gaji [tidak begitu puas] dan membuat aktiviti sukarelawan saya merasakan lebih kepuasan dan kegembiraan yang tidak dapat saya ukurkan.


Mungkin itulah kemanisan yang didapati dalam membuat kebajikan. Keluarga Datin Rossiti dan Datuk Ahmad banyak memberikan kesedaran dalam pemerhatian saya. Sama ada dari segi kesedaran 'hablu minal nas juga hablu minal ard'. Keluarga besar itu memberikan satu aura hebat yang belum pernah saya rasakan.. Satu semangat yang begitu membuak-buak dalam diri..

Semoga Allah melanjutkan kesungguhan dan kegigihan keluarga ini dalam kebajikan yang dilaksanakan.

Terlalu banyak gambar yang merakamkan detik-detik kemanisan kami ini. Kalau posting kat sini dah tentu berjela-jela... tengok ajer di FB saya...



Eco Warriors - eja

0 comments: