Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, June 7, 2010

Air Mata Tumpah Lagi..!

Pertama kali telinga terdengar ulasan berita sukarelawan bantuan kemanusiaan di serang komando Israel. Langkah terhenti diruang tamu, mata memfokus ulasan penuh berita tersebut. Terasa robek hati bila melihat kejamnya mereka bertindak ke atas sukarelawan yang langsung tidak mempunyai senjata.

Maka seluruh dunia menyaksikan kekejaman Yahudi laknatullah. Sambil mulut melangsungkan ayat-ayat kegeraman..air mata menitis laju. Alhamdulillah, saya bersyukur Allah masih mengurniakan tindak balas kemanusiaan kepada saya berbanding Yahudi laknatullah itu..

Tidak pernah rasanya menyaksikan paparan Buletin Utama sehingga tumpahnya air mata bercucuran laju hingga tersedu. Apalah yang mampu kita lakukan dari kejauhan ini. Berkongsi air mata yang kesakitannya hanya penduduk Palestin yang rasa.

"Ya Allah, sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung Ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami pohon pada-Mu Ya Allah, turunkanlah bantuanMu kali ini kepada Yahudi yang menzalimi saudara seislam kami di Palestin." Amin.


0 comments: