Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, November 6, 2009

Using My LifeFrame Camera



Agak tertekan juga la kan. Kalau orang ada facebook boleh letak gambar-gambar yang best-best. Tapi oleh kerana hp aku yang seperti di bawah ini...aku tak boleh nak upload gambar. Maklumlah hp cokia tak leh ber 3G atau ber MMS... Buat masa ni dah malas nak beli hp canggih lepas kena samun, pas tu beli hp baru kena curi kat umah..Bley? So ini je la yang aku pakai skang.


Ha..ha..ha...Saja aku snap gambar guna camera kat lap top ni ha... tapi takkan nak bawak lap top kuar jalan2 semata2 nak tangkap gambar ye dak? Kualiti gambar tak cantik mana pun... tapi at least bley la nak tangkap gambar kan....




Workstation aku.....


2 comments:

Unknown said...

camera laptop pun jadi la ka de oi.. hehehe.. beli blackberry la.. senang nak bbb (blackberry blogging)

nurheart said...

beli...simpan tahun depan la kak nana... fulus..fulus..fulus...