Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, November 9, 2009

Majlis Berbuka Pose


Majlis dah lama berlalu baru sekarang boleh post sebab gambarnya baru dapat sebentar tadi. Thanks Shima... Gambar dengan baby-baby comel buat aku leka sangat... dengan Kak Ros (anak Shima, Ryan (anak Kak Rina PKPS), Alif dan Ilham gundu (anak MGR aku ), and of course anak kesayangan Kak Linda dan Abang Nizam (Aisyah) yang sangat la aku geram...

Kiriku : Amira a.k.a Kak Ros
Kananku : Ilham dan Aliff (baju biru)


yang sekerat tu Nana Ke.. Amira dan Ilham..


Amira ni sangat admire kat Nana ni..
sebab tu berkepit je dgn Nana semasa majlis...



Gambar yang paling aku suka...
Nana, Rda..Aku memangku Ryan, Amira, Ilham yang tak nampak muka, Bakal Ibu Fadila dan depan sekali tu Aisyah ala dome dome sayang Cik Nja..
Aga..sarangheyo

Ha..yang ni mak-mak je la yang bergambar dengan Datin Seri plus anak-anak dara..



2 comments:

Unknown said...

elo kakak... nak masuk raya haji dah... hehehe

nurheart said...

ye la....ekekekek