Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, October 16, 2009

Zaman Dolu-Dolu



Tak sangka bila aku start berFB ni aku terjumpa balik kawan2 lama masa sekolah rendah. Aku tinggal kat hometown tak lama kena halau sekolah jauh. Kalau tak aku malas blajar... tq Roslina Mohammed kasi attached gambar kita waktu sekolah rendah...

Korang tengoklah gambar aku yang naif la konunnya..zaman dolu-dolu..hehehe. Ada yang tak berapa ingat namanya.

Masa masuk Puteri Islam

Gambar kelas: I don't remember tahun bila ni.

orang nak cuba ingat la kawan2 lama. Tersangat lama ni

Duduk kiri : x , shah ezani (kalau tak salah),muhyiddin (yang pandai melukis), cikgu Tengku Paris, Cikgu Zul, Cikgu Syed, Najwa, x , marlini kot (nama penuh tak ingat), azian, sharifah.

Berdiri Tengah dari kiri : x, Erni (takziah kepada Erni atas pemergian adik perempuannya ke Rahmatullah Januari 2009), Julia, x,x,x Ros, x, Seriwani, x, x, Kartina @ Kartini (tak ingat mana satu nama dia..maaf ek, x, x, Pakir Bibi, Aku ler (Liza)

Berdiri Atas dari kiri:x, x, x, x, x, Hanif,x, x, Hasan, x,x,Mukhriz (sangat suka melukis, cara pegang pensil sangat unik), x, Ridhwan kalau tak salah, dan x.

Minta maaf bagi kawan-kawan yang saya terlupa namanya...
Bagi yang menatap gambar ni kalau la terserempak dalam FB contact la k.


Waktu rombongan ke Pangkor...
Waktu ni best la dapat jalan jauh2...ish ish..abang aku pun ada?


Bergambar kenangan tepi jeti


Dalam bas..masa ni dalam perjalanan balik kot. Tu tudung Ros dah terbang tinggal anak tudung je dah..


0 comments: