Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, October 16, 2009

Accident Terbaik....


Since my office berpindah ke Glenmarie, aku terpaksa la jadi pemandu Red Bull yang ganas. Apa taknye..kalau balik mestilah kene ganas nak cross the road dari jalan Glenmarie lama keluar ke susur jalan besar. Walaupun lampu trafik menyala-nyala tapi kenderaan yang menghala dari Politeknik sek.13 tu tak reti2 nak berenti kalau lampu merah.

Aku dengan Rda selalu kekurangan pahala kerana terkeluar kata2 yang agak kesat la gak. Alkisah terjadi pada aku sewaktu cross the road (makluman lampu trafik adalah hijau okay)... tetiba nampak bayangan dari sebelah kanan agak laju la jugak terus sondol kete aku. Shiba betul.

Agak menggigil la jugak..tapi aku berani sebab bukan aku yang salah. So aku terus catat no plat moto budak 2 takut lari WMQ 8**. Memang aku dah lama hangin dengan perangai shiba-shiba yang langgar lampu isyarat. Hari Selasa yang agak mendung tu aku yang terkena.
Inilah keadaan kete aku...x de la teruk tapi
kasi hangin la ni


0 comments: