Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, October 16, 2009

Burger King Hea_ _ _

Rabu lepas aku balik lewat. Tukar uniform terus landing atas couch. Lepas aku landing Siti sampai dan watching tv. Yang turut serta sejenak selepas itu adalah Nana. Sungguh hari ni aku tak larat nak masak kasi anak-anak aku kat umah makan. Korang cari makanan sendiri la ek....

Yang boleh aku kasi makan adore, adore jr., dan juga c pat brothers... Flora kesayangan aku... Well...letih cam ne pun nak kena makan.. So aku dapat idea tuk ajak gurls yang ada kat umah tu g makan. Kuar dalam 8.30 malam terus menuju ke Burger King Sek. 13.

Aku menghadap whooper black pepper tapi tertukar dengan Syarina. 3 bites takkan nak tukar balik kot... Nana pun menghadap whooper barbeQ... Layan la makanan kitorang kat bawah ni


see.. tgk fries tu.. serious banyak..
tapi sos cilinya failed tak pedas langsung..lain kali aku nak bawa cili potong

Aku yang syok makan burger mexican wooper
( supposed mkn black paper, sekali tersalah amik daa.. )


Syarina tgh menjilat jari... hehehe


the happy us dapat makan kat burger king!!!


Nana Ke yang tengah heaven dengan Mexican Whooper nyer

Credit to Nana..gambar ni aku cilok dari Nana..arrangement pun aku tak ubah...


0 comments: