Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, December 24, 2010

Loacker

Ntah ngape agaknye...sejak pekena chocolate ni setahun yang lepas..rasanya terus melekat kat lelangit dan jiwa. When it's melting in your mouth, it feels like you're in heaven (pergh gila lah perumpamaan tu). Padahal ada lagi coklat yang lebih sedap bagi orang lain kat luar sana tu. Tapi bila dah jatuh hati kali pertama, maka inilah jadinya..tak pandang benda lain..

Credit diberi kepada My Lovely Jun Jun yang menghadiahkan buah hati dari hati (apa punya ayat daar). 4 bulan lepas dah beli (siap belia dua kotak, malangnya tertinggal kat umah mak saudara dan disental oleh cousin-cousin yang masih kecil.. Sedap ye...memanglah sedap coklat mahal...pergh aaa...nangis mak dalam hati..

Dalam kotak ni ada sebelas jer...
Saya bagi kat sayang saya only a bite..
sebab dia suruh saya yang makan...
tapi saya tak kisah pun kalau dia nak...kan Sayang kan...

Sayangku dah selamat pulang dari Sarawak..banyak betul buah tangan dia bawa (bukan untuk saya sahaja...). Paling istimewa kek lapis Sarawak..cheese lagi..WOW. Cuma sampai sekarang dia masih teragak-agak nak beli baju untuk saya. Masalah saiz..Ari tu beli ter besar, semalam dapat ter singkat plak... Agaknya gelifriend dia ni sekejap kembang sekejap kuncup agaknye... Adoi..macam mana nak pow beli baju bila dia out station ni... (Abang pasti suka ati sebab $$$ tak mengalir lagi hehehehehe =)

I'm very appreciate that. Thank you so much. Abang ingat kat sayang...Luv u mmuah..

0 comments: