Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, January 7, 2010

NEW YEAR CELEBRATION

Dah lama tak celebrate New Year..Selalunya just tengok fireworks melalui jendela atau balkoni rumah je. But it's different by this 2009/10 nite. Celebrate with new and great friends from different country. It's really exciting. I went to KLCC after office hours while the other members waiting since 5.00 p.m. Memang gigih la depa ni. Tapi disebabkan depa student...so tak ada masalah nak berkejar ke sana secepat mungkin.

Selepas jemput Ezzi dan Wael, terus ke KLCC. Mina, Yusser, Peng Hooi dan Ali dah ada di sana. Sementara menunggu Rda, kami terus ke Hadramawt Restaurant untuk menikmati makan malam.




Menjamu selera makanan Arab.... kalau makan hari-hari memang gemok ar... My order is Lamb Haniff (Macam nasi beriani berlauk kambing dan dalca)and Lemon with Mints...heaven beb. Antara makanan lain adalah Baidh with hummus, chicken haniff..yang lain aku tak ingat.



My great friends....




With Rda, Mina (Jordan) and Yusser (Iraq).... Budak ni cantik giler..




Yang menyembur tu namanya Al-Ezzi (Yaman), Mina, yang paling veteran Wael, Ali (Yaman) dan Peng Hooi yang gigih turun dari Penang nak celebrate New Year kat K.L.




Waktu ni 15 minutes b4 12...jalan laju-laju tanpa ada belas kasihan kat kaki yang dah melecet. Aku rasa dah macam walkathon dah. Depa jalan sangat laju...Aku kira dari KLCC ke restaurant tu adalah jauh...Aku dgn Rda tertinggal di belakang..hero yang menunggu tentulah



Ali Salleh..nice guy from Yemen


Well...We had great time together....
HEPI NEW YEAR

0 comments: