Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, January 15, 2010

Lagi Kesedihan Melanda.....

Hari ni kesekian kalinya berasa sangat sedih..Waaaaaaaaaaaa...memang berair mata bila ngenang hewan kesayang tempat bermanja hilang dan mati... dan untuk kesekian kalinya juga aku akan mengambil inisiatif mencari pengganti pengubat rindu...




Gebu yang hilang tanpa dapat dikesan...

Gebu ni aku bawak balik dari Shah Alam ke Raub. Perjalanan aku rasa tidak membosankan si Gebu sebab dia bermain-main di ruang hadapan dan seat belakang. Bila letih ia akan duduk sambil mendengar lagu korea yang aku pasang tuk ke 100 kalinya.... Bila letih dia datang ke tempat aku yang sedang memandu dan tidur dibahu sambil tanganku memangku badannya.. Waaaa aku rindu... Hilangnya memberi kesan pada hati aku...


Ta'Sempoi...
Selepas Gebu hilang, ayah bawa balik seekor lagi kucing seiras dengan Gebu iaitu Ta'Sempoi.. FIzikalnya juga gebu dan sangat aktif. Apa yang meruntun hatiku..baru je nak parking.. Ta'Sempoi berlari meluru ke arah kereta...Waaaaaaa dia kenal tuan die balik nak peluk cium dier...Waaaaaaaa......

Malangnya gambarnya tak ada kat sini...

Hari ni Bonda tepon die kata Ayah terlanggar Ta'Sempoi dan ia mati serta merta. Mataku berair dan ujan lebat dikala kepalaku sesak dengan kerja opis.... Nak peluk Gebu...Nak cium Ta'Sempoi!!!!!!!!!!

0 comments: