Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, January 18, 2010

Lepak di Sahara Tent

Semalam kawan baik saya semasa di alam persekolahan memberi mesej untuk berjumpa. Dah lama tak jumpa rasa rindu. Apatah lagi dah berjanji untuk belanja beliau sempena hari lahirnya yang jatuh pada 31 Disember..

Dalam kepala terbayang Sahara Tent yang menyajikan masakan Timur Tengah. Mungkin kami berdua pernah bercita-cita ke Timur Tengah tetapi tidak kesampaian. Dapat menjamah pun ok la tu...

Sahara Tent ada di Bukit Bintang dan Plaza Masalam, Shah Alam
Dua-dua dah rasa tapi credit lebey aku bagi Sahara Tent Bukit Bintang...

Huhu...aku mintak kat waiter tu nak dok dalam tent..
Waiter tu tak kasi sebab aku berdua je dengan Mijah..kalau tak memang aku posing maut


My beloved best friend yang tak tahu nak order apa...


Ni Nasi Mandy Ayam yang kitorang order..
Sebenarnya aku lebey suka Nasi Mandy Lamb..tu pembuka selera...tapi kat sini agak mahal RM22.. Kalau kat Ampang tu dalam RM18. Kalau nak best makan ramai-ramai dalam talam..

My peberet drinks...Lemon with mints..
tapi tak kow sangat..aku lebey suka yang disajikan di Hadramawt..


Mijah order Arabian Tea..
Agak kelat juga la bila aku rasa...

Hepi Besday Mijas.....yang Ke-_ _
Semoga hidup kita bahagia walaupun kadang-kadang terseksa juga..ngeh ngeh ngeh


0 comments: