Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, January 11, 2011

Hectic Week

Hahahahacchummm....

Uhukuhukuhukuhuk..
Cik Abang pun dah berjangkit sama..

Menandakan tahap kesihatan saya telah mula di bawah penanda aras kurang memuaskan. Bukan itu sahaja. Atas kesibukan itu juga telah mengheret cik abang sorang tu ke sana ke mari di program yang lepas. Anyway terima kasih banyak. Saat dan waktu tersebut telah memberi kita peluang untuk mengenali our truth colour.

Erm..memang dari dulu terfikir..siapa la yang sanggup jaga diri ni. Erm tak tahu la cik abang dapat bersabar ke tak.. Adik J pun kata benda yang sama sejak kami di bawah satu aspuri lagi... Susah ke nak jaga...tak dinafikanlah... harapnya abang dapat bersabar untuk mendidik diri ini... Harapnya peristiwa Ahad lepas tidak lagi berulang.. I feel so CHOI...!

Saya kurang sihat..KAMI kurang sihat...
jadi saya tak ada mood untuk menulis.
Lagipun minggu ni sangat hectic tapi saya sangat seronok bekerja..
seperti tunangan saya yang sangat kuat bekerja cuma saya ada 'masa-masanya' sahaja..(hehehehe)

K la..tak ada masa dah nak tulis....
Sangat banyak benda tak settle dan sangat letih bila delegate kerja orang tak buat.. (ini umpan untuk kena marah ni)... (tapi saya sedang belajar untuk delegate kerja ye....)..

0 comments: