Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, November 29, 2010

ORANG BERBUDI KITA BERBAHASA..ORANG DAH BERBUDI DIA CALAR KERETA

Agak tertekan juga bila di tugaskan di Felda Gedangsa. Tertekan dengan kerja + penat + kereta ku dicalar akibat salah faham kecil. Yang pasti saya bukan puncanya tetapi akibat yang menerimanya adalah my sweetheart..5777. So sorry my dear..I will fight for you. Agaknya budak-budak tu dah bute aganya. Mana satu white board dan mana satu kereta.

Pengajaran dalam kes ini adalah just being cool when other shouting at you. Kalau tak, 'beliau' yang tak berpedoman akan shouting to all people dan cuba canang kesilapan kecil yang berharga RM2.00. Di akhir program nampaknye dia malu sendirik (info dari kawan-kawan), ye la..dia saja dok pukul kompang tapi tak ada orang menari. Kalau betul-betul insaf baguslah, takut nanti kat program lain buat perangai macam tu juga...erm sendirik mau ingat. Itu antara peristiwa yang meyayat hati lah. Mau tak terkoyak hati ni bila buah hati disakiti.

Erm thanks a lot to d rakan-rakan yang lain. my beloved yang tolong support

Ni lah padahnya...


Another dugaan...tayar pancit kena paku...lepas ni boss..tolong la beli kereta ke jet pejuang ke untuk kami pergi program.. Tak sanggup saya nak mengorbankan buah hati yang berjasa ke sana ke mari.

Pam penyambung nyawa
Credit to Abg Nizam..kalau tak kereta ni tak lepas nak pergi ke kedai..

Adik-adik anugerah Allah yang sangat ringan tulang

Lagi adik-adik yang membantu di kala kesusahan..juga team FC2 yang lain
TQVM..





0 comments: