Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, November 24, 2010

Lamanya X berblog...

Windu rasanya.... sekarang memang tak sempat nak catit apa-apa.. Banyak perkara menarik tetapi masa tidak mengizinkan. Penat badan pun tak sempat nak singgah "sepa". Terasa macam nak pegi mengurut hilangkan lenguh badan.

This Saturday pulak, sebenarnya ada agenda besar dengan insan kesayangan tapi bila dapat makluman kena datang opis wat modul, I just said damn!!!!!! Bila nak......ni. So Liza please!

Aduss!!! Poning palo den.... Liza situ sana sinin... Tidor malam pun dah tak de mimpi indah. Selalu sempat renung bulan sebelum tidur..sekarang bulan mengintai bila saya dah tidur. Oh no!

Balik kampung apatah lagi..semalam pun berkesempatan balik bila Atuk Saudara yang menjadi tempat bermanja setiap kali musim raya pulang ke rahmatullah. Al-Fatihah. Dah tak ada orang yang menjadi tempat bermanja cucu-cucu Sharkawi Hamzah... Pilunya hati.. Tuk Lata akan sentiasa berada dalam hati kami dan kami bersyukur kerana kami sempat bermanja dengan Tuk.

Dalam kesibukan Program Bina1Malaysia ni (harapnya selepas 6 bulan akan ada masa untuk rest), di datangi pula Pogram Ad-Hoc dengan sketretariat. Agaknya sape la yang kat opis tu willing to help me? CONFIRM TAK DAK....semua dah bizi dengan tugasan masing-masing. OVERLOAD dan hampir kena OVERHAUL....

NAK PERGI BERCUTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BERANGAN JE LA.... UWEKKKKKK

0 comments: