Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, February 23, 2010

Keretaku....


Semalam g bengkel.. sebenarnya nak servis jer. Tapi bila dipikirin ada problem yang belum solve pada kete tu..aku gigihkan juga la tunggu kereta tu direpair..

Tanya punya tanya, staff Leon kata 2 jam.. Wah, agak lama tu..tapi tak apa buku ada..MP3 pun ada maka aku tak bosan. Sampai khatam buku tu..kete tak siap lagi. Bila dah lama sangat, memang hangin la juga. Anta kul 3 petang kul 9 malam aku baru balik..

Memang sangat letih. Bateri hp pulak kong..aduss

Dalam kebosanan tu aku buat la apa2 yang boleh menghilangkan kebosanan yang sangat tinggi itu dgn snap kat bawah

Ceria sambil menunggu seseorang..


Gambar ni 'ter' snap..tapi i like


Kete..masa ni dah kul 7.47 malam... Abang 2 orang tu kena OT sebab nak siapkan kete aku. Melayang wang ringgit aku..

Ni namanya dah tak ada kerja

Akhirnya nak menampakkan aku ni letih..so kena la snap gambar tengah letih..
Beza giler muka aku dengan gambar pagi-pagi tadi..

0 comments: