Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, December 22, 2009

Facebook Addicted

Dulu aku tak ada facebook ni..kononnya tak main la..dulu bertemankan Friendster je. Sekarang Friendster aku dah bersawang kot.. password pun agak2 dah lupa. Cam no.. Dulu ada broadband ..aku dah terminate sebab rasanya tak ada kepentingan...tapi sekarang bila dah tak ada aku meraban mencari internet walau kat kampung..

Sekarang aku rasa, aku perlul mempunyai internet. Sebab dah lama tak tengok crite korean online dan juga cari info-info terbaru... Nak-nak nye buat masa sekarang aku rasa sangat addicted pula dengan facebook ni. Rasa macam tak leh nak hilang depan mata...

Now..i'm thinking untuk mempunyai netbook dan juga broadband baru...Herm whiach one huh? Streamyx..cross... Maxis? cross.. Celcom..maybe or P1 Wimax..herm..

I still keep thinking which one that most worth...

0 comments: