Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, September 3, 2009

Ramadhan 1430

Ramadhan kali ni memang meriah.. Aku sangat suka la sebab banyak cuti so aku ada peluang berharga untuk sahur dan berbuka dengan orang-orang tersayang.


Tapi tahun ni aku lagi suka sebab aku tak teringin sangat nak ber'shopping' juadah berbuka pose. Kekekeke sejak awal berpose aku masak dengan housemate kat umah..Heaven dowh..Kalau g menyelit kat bazar Ramadhan tu tekak tak terasa nak merasa juadah yang dijual.

Cam no nak teringin...gue tengok agar-agar kecik tu pun jual dengan harga RM0.50 sekeping. Gilo apo? Kalau pun gula tak cukup kek kedai jangan la sembelih orang berpose sampai cam tu sekali. Den yang keciwo sebab yang banyak beli tu student-student IPTA kek S. Alam... Baik eden buek agar2 sendiri kek umah..

Ye tak...PK la sket wahai penego-penego bazar Ramadhan. Adapun aku puji ada satu gerai kek sek.2 tu. Jual nasi ayam dengan harga yang berpatutan siap boleh request nasi tambah lagi... Salute la abe...

Tu satu perkara...apa macam dengan incident tahun lepas..Aku dengan house mate pergi bazar Ramadhan lalu terpandang la minah jual apam balik sedang mengasah pisau (perhatian: pisau tersebut digunakan untuk memotong apam bali yang besar tu ye tuan-tuan dan puan-puan) pada simen tepi longkang. What da _ _ _ _. Bengong apa.... Jaga lah kebersihan..dan makanya saham-saham tersebut anda bawa ke sana nanti.

0 comments: