Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, February 8, 2011

Berjuta batu jauhnya.....

Erm macam pernah dengar lirik di atas....well.. saya tak kagumkan lirik tersebut oleh sebab-sebab tertentu. Minggu lepas berpeluang pergi mengembara (travel) dalam bahasa kampung. Rasa macam best giler..

Jumpa laut...jumpa seafood...jumpa hutan...jumpa batu...

Oooooh ke mana kah telah ku pergi?
Terima kasih kepada yang sudi membawaku bersiar-siar..
Macam secret jer..huhuhuhuhu
memang secret...hehehehehehe...

Selepas warm up badan dengan environment-environment yang menarik..tugasan bermula di Hulu Langat.. Menginap di Agroteknologi rasa amar mendamaikan. Duk sengsorang kat situ. hambik kau. Tapi di kala malam, tidak merasakan kesunyian kerana dengar deruan air, nyanyian yang di lagukan oleh staf di kafe, anak-anak pengunjung yang berkejaran ke sana ke mari..

Rasanya dah tahu ke mana hala nak pergi merehatkan minda untuk sementara di lain waktu. Harganya pun berpatutan (bayaran untuk persekitaran yang tidak dapat di tengah bandar).... Amat mendamaikan (berapa kali mau ulang daa)

Tak pe-tak pe..saya syorkan kepada anda semua mencuba tempat rehat ini.. tidak seperti di sesetengah resort yang malamnya hanya ditemani bunyi unggas. Saya memang merasakan kelainan hinggakan tidak kisah bila terpaksa tidur seorang diri (sepatutnya ofismate yang temankan) dan pabila pulang terasa dipanggil-panggil untuk ke sana lagi..Insya Allah...ada rezeki akan ke sana lagi...

Banyaknye impian...rasa nak ke Sg. Pisang lagi...tapi kenapa sekarang rasa tak berapa nak larat? huhuhuhuuhu. Kalau bab berjalan bagila kat muka mu Liza...!!!

0 comments: