Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, April 12, 2010

My New NurHeart



Tak boleh digambarkan perasaan bila diriku berubah title jadi ibu saudara. Lihatlah dunia, my new NURHEART


Papa dan Ibu


Cayang Cik Eja


Comei comei...




Comelkan bile saya tidur...

Nama saya: Balqis Nur Batrisya
Nama Bapa : Mohd Hasrizal bin Hamar
Nama Ibu : Nurzalina binti Harun
D.O.B : 10 April 2010 (cantikkan tarikh lahir saya..pandai Papa dengan ibu bajet tarikh hehehehe)
Perkara pertama yang saya belajar bila keluar dari perut ibu :
Menangis (saya mempunyai paru-paru dan jantung yang kuat ye tawan2)
Panggilan kepada Ibu saya: Ibu
Panggilan kepada Bapa saya : Papa
Perkara pertama yang saya akan buat:
Saya akan bina blogspot saya sendiri...Cik Eja akan menjadi P.A saya...
Impian saya : Ingin menjadi anak solehah pada ibu dan papa

Macam benda Cik Eja dah plan dalam kepala nih untuk BALQIS NUR BATRISYA BINTI MOHD. HASRIZAL a.k.a BALQIS HUMAIRA. Cik Eja je yang tambah Humaira.. Balqis Putih Kemerahan.....


2 comments:

SHADA SALEISHA said...

tahniah le cik..kita b'kongsi perasaan yg sama..

nurheart said...

Ye...cik...
saya sangat suke dan teruja